Pojechać kamperem na urlop w Polskę

Milena, 8 lat

Oddział: Kielce

2021-05-20

W czwartek (20.05.2021 r.) połączyliśmy się na aplikacji Messenger z naszą podopieczną Milenką. Bardzo niecierpliwiliśmy się na to spotkanie, aby móc jak najwięcej dowiedzieć się o niej i o jej marzeniu.

Po drugiej stronie ekranu zobaczyliśmy odważną i uśmiechniętą dziewczynkę. Milenka opowiedziała nam trochę o sobie. Ma 9 lat, uwielbia aktywnie spędzać czas. Kocha podróże, pływanie i aktywności na świeżym powietrzu. Chętnie nam o sobie opowiadała i była bardzo śmiała. Od razu widać, że Milenka to dusza towarzystwa. Kiedy powiedzieliśmy dziewczynce, dlaczego chcemy z nią rozmawiać, niezmiernie się ucieszyła. Po długiej, interesującej rozmowie z Milenką i jej mamą zadaliśmy pytanie „Jakie jest Twoje marzenie, co możemy dla Ciebie zrobić?”. Okazało się, że marzenie dziewczynki jest naprawdę niebanalne. Milenka marzy o wyjeździe z rodziną kamperem na odpoczynek w Polsce. Co najciekawsze, nie powiedziała dokładnie gdzie. Chciałaby dostać od naszej Fundacji niespodziankę i to my wybierzemy trasę podróży. Wspaniale! Już nie możemy doczekać się spełnienia. Nie zawiedźmy jej i wspólnie spełnijmy to marzenie. Przesyłamy wam zdjęcia z naszego spotkania.

2021-08-24

Spełniła się wymarzona podróż Milenki kamperem. Nasza marzycielka wraz z rodzicami wyruszyła w niesamowitą podróż w poszukiwaniu przygód a pierwszym celem wycieczki stały się przepiękne Pieniny. Po drodze udało się również zwiedzić Muzeum im. Orła Białego
w Skarżysku- Kamiennej, które bardzo spodobało się naszej Marzycielce. Po dotarciu do zacisznego pola kempingowego w Pieninach Milenka spędziła tam dwa dni odkrywając urokliwość tego miejsca. Pomimo deszczowej pogody udało się zwiedzić m.in. zamek
w Niedzicy. Po mile spędzonych dniach w Pienianach nasi Podróżnicy wyruszyli dalej ku odkrywaniu nieznanego. Drugim celem wycieczki były Bieszczady. Punktem postojowym stała się przepiękna Solina, która o każdej porze zachwycała widokiem. Nasza marzycielka miała również okazję uczestniczyć w profesjonalnej sesji zorganizowanej przez Fundacje DKMS. Milenka w tej roli odnalazła się świetnie. Trzeba przyznać, że dziewczynka jest urodzoną modelką. Sesja przebiegła w miłej atmosferze oraz sprawiła naszej Marzycielce wiele radości
i frajdy. Po spędzeniu trzech dni pełnych wrażeń niesamowita podróż Milenki dobiegła końca
i nadszedł dzień powrotu. Choć z pewnością piękne widoki oraz przeżyte przygody zostaną
w pamięci Milenki na długo!

Dziękujemy bardzo za okazanie wielkiego serca i pomoc w spełnieniu marzenia firmie KamperStacja a także Fundacji DKMS.

Milenko dziękujemy Ci, że mogliśmy spełnić tak cudowne marzenie.

Nigdy nie przestawaj marzyć!