pojechać do super hotelu

Lena, 6 lat

Kategoria: inne

2020-02-16

Marzenie Lenki zauroczyło nas ogromnie! Zanim jednak je zdradzimy, opowiemy Wam parę słów o Lence. Dziewczynka interesuje się oglądaniem bajek - jej ulubiona to Świnka Peppa. Kocha jednorożce i świetnie rysuje. Najbardziej jednak lubi grać ze starszym bratem w Minecraft. Lenka, na początku troszeczkę się nas wstydziła, ale potem chętnie opowiedziała nam o swoim największym marzeniu. Otóż bardzo chciałaby pojechać do hotelu. Zadziwiła nas prostota tego marzenia, a nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie zaczęli dociekać skąd takie marzenie i dlaczego akurat do hotelu. Otóż Lenka była kiedyś z rodzicami w hotelu z basenem i ogromnie się jej tam podobało. Dlatego też marzy by znowu odwiedzić super hotel, który będzie posiadał wiele atrakcji, jak np. basen i basen z kulkami, a także ogromny plac zabaw, na którym będzie mogła się bawić dowoli. Tak naprawdę marzeniem Lenki jest zabawa, dziewczynka uwielbia się bawić i śmiać.  Nasza Marzycielka chciałaby spakować się we własną walizkę z jednorożcem i zabrać do hotelu wszystkie niezbędne rzeczy takie jak szlafrok, kapcie czy strój kąpielowy. Zapytana o to, gdzie taki hotel miałby się znajdować: nad morzem, jeziorem, w górach a może w wielkim mieście, odpowiedziała, że obojętnie, byleby był super! Kiedy się żegnaliśmy, powiedziałam Lence, że od dzisiaj będziemy pracować nad realizacją jej marzenia, a ona ma głęboko o nim myśleć i czekać na telefon od nas, bo zrobimy wszystko, aby Lenka mogła zaszaleć w super hotelu. Nie ma nic piękniejszego od prawdziwych marzeń, zwłaszcza tych wyczekanych.

2020-08-19

Kiedy spotkałam się z Lenką i jej mamą w Gdańsku, aby wyruszyć w podróż do Władysławowa i spełnić marzenie dziewczynki, powiedziałam jej: „Lenka, od dzisiaj będziemy się super bawić!”. I zamierzałam dotrzymać słowa. Lenka uśmiechnięta od ucha do ucha włożyła do bagażnika swoją walizkę z jednorożcem (dziewczynka je uwielbia!), do której spakowała tylko niezbędne rzeczy, czyli szlafrok jednorożca, kapcie i oczywiście strój kąpielowy. Słuchając opowiadań dziewczynki, usiadłam za kierownicą. To w drogę! Czeka nas mnóstwo przygód! Kiedy dojechałyśmy, zameldowaliśmy się w hotelu Gwiazda Morza, pierwszym super hotelu, w którym miała przebywać Lenka. Zostałyśmy tam na jedną noc, ale pomimo krótkiego czasu, świetnie go wykorzystałyśmy! Dziewczynka odwiedziła SPA, baseny (nawet ten na dachu hotelu i basen z piłkami) jacuzzi, siłownię, a Pracownicy hotelu specjalnie dla Lenki i jej mamy przygotowali niezwykłą niespodziankę. Otóż dziewczynka mogła zrelaksować się podczas niezwykłego masaży czekoladą. Możecie mi wierzyć, że uśmiech nie schodził z jej twarzy!

Drugi dzień przygód rozpoczęłyśmy od kąpieli w basenie i wylegiwaniu się na plaży. Stwierdziłam, że basen to idealne dla Lenki miejsce – dziewczynka wprost uwielbia szaleć w wodzie. Zakwaterowałyśmy się w drugim super hotelu: Maloves, gdzie codziennie korzystałyśmy z dostępu do strefy spa: sauny, baseny, jacuzzi i siłownia. Lenka była w siódmym niebie i ciągle powtarzała, że chciałaby zostać w hotelu na trochę dłużej. Oczy jej błyszczały, gdy brałyśmy ręczniki i szłyśmy do hotelowych basenów.

Będąc we Władysławowie, w tym pięknym polskim, nadmorskim kurorcie, postanowiłyśmy troszeczkę go zwiedzić. Jeżdżąc meleksem miałyśmy okazję przyjrzeć się miasteczku i turystom, a także odwiedzić Centrum Kultury, Muzeum Magiczny Zawrót Głowy, Muzeum Motyli, Muzeum Figur Woskowych, Ocean Park. Lenka była zachwycona! Kiedy zapytałam dziewczynki, jaką chciałaby dostać pamiątkę ze spełnienia swojego marzenia, odparła, że dmuchańca Nemo. To dopiero wyzwanie! Szukałyśmy go przez cały pobyt, a szczęście się do nas uśmiechnęło dopiero ostatniego dnia. Wisiał zachęcająco na wystawie sklepu i na pamiątkę naszego wyjazdu Lenka stała się właścicielką tego pomarańczowego dmuchańca. Nie ma nic piękniejszego od prawdziwych marzeń, zwłaszcza tych wyczekanych.

Dziękuję Ci Lenko za tak wspaniałe marzenie, za ten cudowny czas spędzony z Tobą. Było mi ogromnie miło patrzeć, jaką uciechę sprawiają Ci te wszystkie atrakcje i szaleństwa w basenie. Nigdy nie przestawaj marzyć! Dziękuję za Twoją wspaniałą zabawę, relaks i rozmowy.

Serdecznie dziękujemy Sponsorom Hotelowi Gwiazda Morza Resort Spa&Sport i Pani Kasi, która zadbała o to, że mogłyśmy poczuć się jak w domu. Ogromnie dziękujemy Hotelowi Maloves Spa&Resort. To był piękny czas, który zostanie w naszej pamięci i serach na bardzo, bardzo długo. Dziękujemy za cudowne ugoszczenie, przepyszną kuchnię i wspaniałą, przemiłą obsługę! Jesteśmy Państwu ogromnie wdzięczni i wzruszeni Państwa dobrocią. Czuliśmy się w Państwa hotelach wyjątkowo! Dziękujemy!