Wyjazd nad morze

Marysia, 6 lat

2019-02-28

Na spotkanie z Marysią wybrałyśmy się w najsłodszy dzień roku – tłusty czwartek. Marysia czekała na nas ze starszą siostrą Różą oraz mamą. Dziewczynki nawet przez chwilę nie były nieśmiałe bądź zdziwione naszym widokiem. Od razu przystąpiłyśmy do zabawy oraz czytania komiksów.

Dziewczynki były bardzo zadowolone z otrzymanych prezentów. Marysi najbardziej spodobała się kolorowanka z bajki Kraina Lodu. Zostałyśmy przedstawione ukochanym pluszowym zwierzakom, czyli pieskowi rasy York oraz kotu. Marysia pochwaliła się bam całą teczką rysunków ze swoimi ukochanymi kotkami. W między czasie poznałyśmy historię bohaterki ulubionego komiksu marzycielki oraz jej siostry – Biedronki. Wiele kwestii Marysia znała już na pamięć! Rozwiązałyśmy też kilka quizów oraz testów w tym jakimi wróżkami jesteśmy. Po wielu zabawach nadszedł wreszcie czas na zadanie najważniejszego pytania, czyli jakie jest najskrytsze marzenie naszej marzycielki. Marysia bez żadnego zastanowienia krzyknęła: wyjazd nad morze! Nie chciała nawet poznać innych kategorii marzeń – to właśnie krótkie wakacje nad jeszcze nigdy nie widzianym morzem uczynią ją najszczęśliwszą.

Oczywiście podczas wyjazdu nie może zabraknąć robienia babek z piasku na plaży oraz opalania na kolorowym materacu. Ma być ciepło, ale nie tropikalnie. Na pierwsze wakacje nad morzem Marysia chce pojechać pociągiem najlepiej z kuszetką. Jaka szkoda, że podróż z Warszawy do Gdańska to już tylko około 3 godziny. Jeśli chodzi o towarzystwo – Marysia pragnie, by podczas wczasów towarzyszyła jej cała rodzinka – mama, tata i ukochana siostra Róża. Znając już marzenie i mając pewność, że jest to największe marzenie Marysi dalej wróciłyśmy do zabawy.
Czas leciał zbyt szybko a, zanim się obejrzałyśmy musiałyśmy już wracać do domu. Marysia z Różą zaczęły zabawę zabawkami, które od nas dostały, a my bierzemy się za spełnianie tego pięknego marzenia o wyjeździe nad morze.

Marysiu, dziękujemy za wspaniałe przyjęcie i wyśmienitą zabawę z Tobą i Różą. Mamy nadzieję, że już niedługo pojedziemy razem na upragnione wakacje.

2019-09-05

W ciepłe niedzielne po południe spotkaliśmy się z Marysią i jej rodziną na dworcu kolejowym, aby wyruszyć na niesamowitą morską przygodę.

Nasza Marzycielka wraz z siostrą były wzorowo przygotowane, zabrały ze sobą piękne wakacyjne kapelusze sukienki, stroje kąpielowe. Oczywiście znalazło się w walizce również trochę miejsca na zabawki, kredki, książki aby umilić im czas podróży.

Po pokonaniu dosyć długiej drogi do pięknego Kołobrzegu późnym wieczorem w końcu byliśmy na miejscu. Kiedy dotarliśmy do pięknego hotelu, od którego dzieliło nas niespełna 20 m od Morza Bałtyckiego. Mimo ogromnego zmęczenia w oczach dziewczyn było widać iskierki radości kiedy wyszły na balkon i usłyszały szum morza. Następnego dnia już od samego rana wszyscy byli zwarci i gotowi do odkrywania nowego miejsca. Od razu po śniadaniu ruszyliśmy w kierunku plaży aby zobaczyć upragnione morze. Kiedy Marysia poczuła ciepły piasek pod nogami od razu dostała dodatkowy zastrzyk energii. Razem z siostrą zaczęły biegać, skakać. Wszyscy razem pobiegliśmy pomoczyć nogi w naszym polskim morzu. Na początku dziewczyny delikatnie przestraszyły się temperatury wody, ale już po chwili były w zamoczone prawie do pasa. Po zabawie na plaży kolejnym punktem naszego dnia była wyprawa na basen. Dziewczyny od razu zabrały wszystkie potrzebne sprzęty i akcesoria niezbędne do zabawy w wodzie. Spędziliśmy tam bardzo aktywne popołudnie. Reszta dnia minęła nam na wspólnych zabawach, spacerze po okolicy i odpoczynku.

Kolejnego dnia wybraliśmy się na zwiedzanie Kołobrzegu. Odwiedziliśmy latarnie oraz Ukrytą krainę. Nie mogło również zabraknąć wizyty na basenie i nad morzem. Marysia wspólnie z siostrą wzięły również udział w warsztatach prowadzonych przez animatorki podczas których przygotowały piękne piaskowe obrazki, które będą pamiątką ich wizyty. Następny dzień minął nam na spacerach po plaży i zbieraniu muszelek. Nasz długi spacer zaprowadził nas na molo, z którego mogliśmy podziwiać niesamowite morskie krajobrazy. Oczywiście nie obyło się bez zakupu pamiątkowych magnesów, pocztówek i długopisów, którymi dziewczynki będą chwalić się w szkole i przedszkolu.

Następnego dnia zaraz po śniadaniu pożegnaliśmy Kołobrzeg i udaliśmy się w drogę powrotną do domu. Czas spędzony nad morzem był dla nas wszystkich niezapomnianym przeżyciem. Ogrom radości nas otaczającej udzielał się wszystkim, którzy nas spotykali.

Chcielibyśmy złożyć serdeczne podziękowania firmie Henwar za udostępnienie nam apartamentu, który bez wątpienia przewyższył nasze oczekiwania.

Wszelkie pozostałe atrakcje mogliśmy zapewnić dzięki wsparciu darczyńcy, który postanowił pozostać anonimowy. Dzięki Państwa zaangażowaniu i wielkiemu sercu Marysia zapamięta te wakacje na długie lata.