pojechać nad ciepłe morze

Mateusz, 5 lat

2018-01-17

Był to magiczny, zimowy wieczór, padał obfity śnieg, gdy wybrałyśmy się zapoznać nowego Marzyciela Mateusza oraz jego wyśnione Marzenie.

W domu Mateuszka bardzo ciepło i serdecznie przywitała nas jego Mama, dwie starsze siostry oraz oczywiście nasz nowy Marzyciel. Cudownym widokiem było zobaczyć całą rodzinę w komplecie. :)

Początkowo Marzyciel był zawstydzony, ale po chwili razem z siostrami uśmiechnięty i zadowolony układał klocki lego, zerkając nieśmiało w naszą stronę.

Mateuszek w wieku 3 lat wyjechał po raz pierwszy wraz z rodziną nad polskie morze i od tego momentu nie może zapomnieć słonecznych dni spędzonych na plaży. Po krótkiej rozmowie zdradził nam zadowolony, że jego najwiekszym marzeniem jest spędzić wakacje nad ciepłym morzem, gdzie może bawić się beztrosko na ciepłej i piaszczystej plaży.

Po krótkiej rozmowie wraz z całą rodziną bawiliśmy się, układając rozmaite pojazdy z klocków, rozmawiając o marzeniu Marzyciela.

Jeśli chcesz pomóc w spełnieniu tego Marzenia skontaktuj się z:

Aleksandra Lisowska

e-mail: Aleksandra.lisowska@mammarzenie.org

tel.: 787-391-149.

2018-06-04

Początek czerwca był szczególnym czasem dla naszego Marzyciela Mateuszka, gdyż 3 czerwca wspólnie polecieliśmy na Majorkę, gdzie miało spełnić się jego najwieksze marzenie – pobyt nad ciepłym morzem. Już sam lot samolotem był ekscytującym wydarzeniem, Mateuszek był zachwycony tymi ogromnymi maszynami. Po pełnym wrażeń locie, pojechaliśmy do naszego hotelu, aby trochę odpocząć i zacząć długo wyczekiwane wakacje. 4 czerwca powitał nas słonecznie, tak więc zaraz po śniadaniu ruszyliśmy na plażę. Radości nie było końca, nasz Marzyciel był zachwycony wodą, falami oraz plażą, od razu wskoczył do wody! Kąpaliśmy się w morzu, uciekaliśmy przed falami, budowaliśmy zamki i tunele z piasku, był to wspaniały dzień! I tak też każdego dnia aż do końca wyjazdu codziennie spędzaliśmy czas nad morzem rozkoszujac się słońcem, plażą i oczywiście samym morzem. Jednego dnia wybraliśmy się również na wycieczkę do miasta Palma, gdzie mogliśmy pospacerować i pooglądać ciekawe miejsca. Ponadto odwiedziliśmy duże oceanarium, gdzie z bliska mogliśmy ogladąć mnóstwo ryb oraz innych morskich stworzeń. Mateuszka najbardziej zafascynowały rekiny, które podpywały bardzo blisko szyb. Było to niesamowite przeżycie!

Pobyt nad ciepłym morzem był wspaniałym czasem dla wszystkich z nas, a w szczególności dla Mateuszka, który był bardzo szczęśliwy. Jesteśmy pewni, że spełniło się jego największe marzenie :)

Mateuszku, jesteśmy bardzo szczęśliwi, że podzieliłeś się z nami swoim marzeniem i że mogliśmy pomóc Ci je spełnić. Życzymy Ci spełnienia kolejnych marzeń!