W planie by艂a akcja - zaskoczenie Marzyciela. Im wi臋ksze tym lepiej. W tym przypadku jednak ci膮g zdarze艅 wyprzedzi艂 i nasze dzia艂ania o ... posta膰 Klauna, jak膮 sprowadzili艣my ze spe艂nienia innego marzenia - imprezy dla 14 - letniego Micha艂a. Piotrek widz膮c klauna by艂 bardzo zdziwiony. Klaun, który ledwo przecisn膮艂 si臋 przez futryn臋 mia艂by odwiedzi膰 akurat jego...? Oczywi艣cie kilka sekund pó藕niej u艣miech od ucha do ucha zawita艂 na twarzy Marzyciela- w tym pude艂ku trzymanym przez klauna musi kry膰 si臋 marzenie! Chyba, 偶e to po prostu zielone pude艂ko nale偶膮ce do klauna... Nie, to jednak marzenie!

Papier zdarty energicznym ruchem by艂 wst臋pnym etapem poznawczym marzenia. "O jaaaaa...", "Suuuuuuper", "Woooooow" - to tylko nieliczne u偶yte przez Piotrka wyrazy emocji. By艂o ich wiele. Prawdziwym hitem by艂 krótki instrukta偶 obs艂ugi laptopa przeprowadzony przez... Klauna. Nie mog艂em sobie odmówi膰 pogrania na sprz臋cie Piotrka, cho膰 po kilku wst臋pnych komendach "ej, skacz tu!", albo "uwa偶aj na 艣cian臋!" zrozumia艂em, 偶e to nie ja jestem mistrzem w tej gierce... Tak bywa.

Pod koniec spotkania utwierdzili艣my si臋 w przekonaniu - akcja zaskoczenia Marzyciela powiod艂a si臋 - laptop to jest to! A my wracamy do gry... spe艂nia膰 kolejne marzenia!

 

Autor: Kamil K.