Gabrysia, 8 lat

Oddział: Kielce

2013-10-12

Na spotkanie z Gabrysią wybraliśmy się w piękny słoneczny jesienny dzień. W drzwiach mieszkania przywitał nas tata Gabrysi a zaraz za nim zobaczyliśmy uśmiechniętą buzię naszej nowej Marzycielki. Gabrysia jest bardzo bystrą i uśmiechniętą dziewczynką lubi bawić się w detektywa sama wymyśla pseudonimu swoich współpracowników. My również otrzymaliśmy swoje. Kiedy zapytaliśmy Gabrysię o jej największe marzenie miała kilka pomysłów. Począwszy od kucyka przez wyjazd i meble do pokoiku. Wybór była bardzo trudny. Po krótkim namyśle jednak Gabrysia ostatecznie podjęła decyzję i wypowiedziała swoje marzenie jakim jest wyjazd do Disneylandu.

2014-05-13

W dniach 13 - 16.05 odbył się wyjazd grupowy do Disneylandu, w którym wzięło udział 11 naszych Marzycieli z całej Polski – Basia, Klaudia, Ewelina, Maja, Szymon, Krystian, Filip, Kacper, Zuzia, Gabrysia i Roksanka. Dzieciom, podczas spełnienia marzenia towarzyszyły mamy oraz cztery wolontariuszki.
Pierwszego dnia podróży marzeń, z samego rana, spotkaliśmy się na lotnisku w Warszawie. Dla dzieciaków sam lot był ogromnym przeżyciem – większość leciała samolotem po raz pierwszy. Już po godzinie 9 byliśmy w Paryżu i po krótkim odpoczynku w hotelu wyruszyliśmy zwiedzić miasto. Dzieci zobaczyły Wieżę Eiffla oraz Katedrę Notre-Dame, oczywiście nie obyło się bez obowiązkowych zdjęć i zakupu pamiątek.
Drugi i trzeci dzień dzieci spędziły w Disneylandzie – w końcu to było głównym celem naszego wyjazdu. Wieczorem udaliśmy się na wieczorny pokaz na tle magicznego zamku w Disneylandzie – wrażenia bezcenne, co potwierdzą z pewnością wszyscy nasi Marzyciele ;)

A co podobało im się najbardziej? Zapraszamy do przeczytania relacji napisananej przez samą Gabrysię:

„Największe wrażenie zrobiły na Gabi sztuczne ognie i pokaz na tle zamku oraz ekstremalna kolejka w wiosce westernowej i dom strachu. Bardzo podobał się jej także Pałac Księżniczek, spotkanie z Myszką Miki, parada postaci z bajek, podziemia w zamku piratów i zabawy w Toy Story. Bardzo dziękujemy za ten niepowtarzalny wyjazd i spełnione marzenie Gabrysi”