Wyjazd nad morze

Wiktoria, 10 lat

Oddział: Katowice

2014-01-22

Z wielką ciekawością pojechaliśmy poznać naszą Marzycielkę Wiktorię.
Marzycielka oczekiwała naszego przyjazdu z rodzicami, siostrą i młodszym braciszkiem. Na początek naszej rozmowy Marzycielka otrzymała od nas lodołamacz lalkę Monster High. Wiktoria ma 9 lat i jest bardzo pogodną, sympatyczną dziewczynką. Początkowe onieśmielenie ma naszej Marzycielki nadrabiał braciszek, który zabawiał wszystkich rozmową. Wiktoria okazała się bardzo utalentowaną osóbką, bardzo lubi śpiewać i chciała by zostać piosenkarką. Nawet zrobiła nam tą przyjemność i zaśpiewała dla nas dwie piosenki Ewy Farny, za co została nagrodzona gorącymi brawami. Marzycielka ma bardzo ładny głos, więc kto wie czy nie słuchaliśmy przyszłej gwiazdy muzyki.
Jej największe marzenie jest związane z jej pasją – śpiewaniem, Wiktoria chciałaby poznać i jeśli będzie taka możliwość zaśpiewać z Ewą Farną.
Marzycielka zna wszystkie piosenki Ewy Farny jest jej gorącą wielbicielką. Mamy nadzieję, że wkrótce uda nam się spełnić marzenie Wiktorii.
Jeśli chcesz pomóc w spełnieniu tego Marzenia skontaktuj się Katarzyna Litewka z ,e-mail: katarzyna.litewka@mammarzenie.org ,tel.: 668 040 181

spotkanie - zmiana marzenia

2014-06-01

Drugie spotkanie z Wiktorią odbyło się w Dzień Dziecka. Marzycielka otrzymała od nas zestaw kolorowych koralików do robienia biżuterii, z których wyczarowała przepiękne korale, bransoletkę, pierścionek i kolczyki.

Podczas wspólnej zabawy poznaliśmy kolejne marzenie dziewczynki. Jest nim wyjazd nad polskie morze. Wiktoria jeszcze nigdy nie była nad Bałtykiem i bardzo chciałaby go zobaczyć. Niedawną szansę na nadmorską przygodę Wiktorii zaprzepaściły kolejne badania, które uniemożliwiły wyjazd z klasą na zieloną szkołę. Zapytana o to, co robiłaby nad morzem, bez namysłu odpowiedziała, że skakałaby przez fale i zbierałaby muszelki, a może i nawet bursztyny. Po czym po chwili dodała, że fajnie byłoby też popłynąć statkiem. Dziewczynka nie ma ulubionej nadmorskiej miejscowości. Ważne jest tylko to, by była tam szeroka piękna plaża.

Z uwagi na trwające badania przygodę z morzem Wiktoria mogłaby przeżyć dopiero pod koniec wakacji lub na początku września. Mamy nadzieję, że do tego czasu uda nam się znaleźć osoby, które pomogą spełnić marzenie dziewczynki.

2015-06-29

Pierwszy dzień mojej podróży zaczął się ośmio godzinnym wyjazdem nad morze. Po drodze widzieliśmy turbiny wiatrowe, które robiły na mnie i moim bracie ogromne wrażenie. Po dotarciu na miejsce poszliśmy zobaczyć morze które przywitało nas pięknymi falami i mocnym wiatrem. Po przybyciu do hotelu poznaliśmy naszą wolontariuszkę Sonie, która okazała się bardzo ciepłą przyjacielską i otwartą osobą, zawsze mogłam z nią porozmawiać, poświęcała nam cały swój czas. Hotel zrobił na nas ogromne wrażenie, obsługa była miła a jedzenie przepyszne. Drugi dzień rozpoczeliśmy od pysznego śniadanka, po którym poszliśmy na plażę, gdzie chodziliśmy po piasku i taplaliśmy nogi w morzu. Przez kolejne dni zwiedziliśmy latarnie morską, port w Gdyni przy okazji przepłyneliśmy się statkiem pirackim "Dragon". Zrobiliśmy dużo zdjęć i nagraliśmy kilka filmów w jednym z nich są nagrane salwy armatnie z ORP Błyskawica. W trakcie tych dni spędzaliśmy każdą wolną chwile na plaży w miłym towarzystwie Soni. To były moje do tej pory najlepsze wakacje w wspaniałym towarzystwie naszej wolontariuszki Soni i mojej rodzinki. Dziękuje wszystkim osobom które dołożyły wszelkich starań by spełnić moje marzenie.