Zaśpiewanie z Natalią Kukulską na prawdziej scenie piosenki Tyle słońca w całym mieście

Natalka, 10 lat

Kategoria: spotkać

Oddział: Szczecin

• Natalia Kukulska oraz Hotel "Victoria" z Bolszewa

2008-12-02

2 grudnia razem z Asią udaliśmy się do naszej kolejnej marzycielki - 10-letniej Natalki. Lodołamaczem był duży pluszowy miś, którego długo szukałem. Kiedy dotarliśmy do szpitala przywitała nas mama, a następnie marzycielka, która na początku była troszeczkę zawstydzona. Natalka mieszka w Nowogardzie jednak akurat przebywała w szpitalu przy Unii Lubelskiej w Szczecinie, więc tu złożyliśmy jej wizytę. Gdy tylko weszliśmy do sali wręczyliśmy marzycielce pluszaka, którego od razu mocno przytuliła, a nam ukazał się szeroki uśmiech na buzi dziewczynki. Podczas rozmowy dowiedzieliśmy się, że Natalka bardzo lubi śpiewać. Zaśpiewała nam nawet jedną ze swoich ulubionych piosenek "Tyle słońca w całym mieście". Właśnie z tą piosenką związane jest marzenie dziewczynki. Otóż marzycielka bardzo chce zaśpiewać z Natalią Kukulską na prawdziwej scenie piosenkę "Tyle słońca w całym mieście". Byliśmy mile zaskoczeni takim oryginalnym marzeniem. Zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby jak najszybciej sie urzeczywistniło.

2009-08-23

Dnia 23 sierpnia w Wejherowie miał się odbyć koncert Natalii Kukulskiej.

Ze Szczecina wyruszyliśmy około godziny 11 i kierowaliśmy się do Nowogardu, aby odebrać stamtąd Natalkę - naszą marzycielkę wraz z mamą Sylwią i wujkiem Jackiem. Około godziny 12 byliśmy na miejscu. Dziewczynka bardzo się zmieniła od czasu pierwszego spotkania, przez co Piotrek jej nie poznał. Natalka bardzo ucieszyła się na nasz widok. Po chwili rozmowy z rodziną, spakowaliśmy walizki do samochodu i wyruszyliśmy w daleką drogę do Wejherowa. Podróż trwała 4 godziny, ale minęła w miłej i przyjaznej atmosferze. Gdy dojechaliśmy do Bolszewa, zameldowaliśmy się w hotelu „Victoria”. Po zakwaterowaniu i rozpakowaniu się zeszliśmy do restauracji na obiad. Po posiłku chwilkę odpoczęliśmy, a Natalka szykowała się do występu. Gdy weszliśmy do jej pokoju ubrana była w śliczną, żółtą sukieneczkę. Wyglądała przepięknie i nie mogła się już doczekać koncertu. Wyruszyliśmy więc do amfiteatru, który mieści się w Wejherowie. Występ Natalii Kukulskiej rozpoczął się o godzinie 20.30. Przed wyjściem artystki na scenę, przywitaliśmy się z nią. Piosenkarka bardzo chciała poznać naszą marzycielkę i ucieszyła się na jej widok. Z menadżerem ustaliliśmy szczegóły występu Natalki. Po kilku piosenkach nastał wreszcie ten oczekiwany moment. Wszyscy wstrzymaliśmy oddech, gdy artystka wezwała naszą Natalkę na scenę. Dziewczynka była troszkę wystraszona, ale poradziła sobie znakomicie. Spełniło się jej największe marzenie, zaśpiewała z Natalią Kukulską piosenkę „Tyle słońca w całym mieście”. Piosenkarka poprosiła Natalkę, aby została z nią na scenie na jeszcze jedną piosenkę. Publiczność szalała i serdecznie pozdrawiała naszą małą gwiazdę. Po koncercie robiliśmy pamiątkowe zdjęcia i dostaliśmy autografy. Gdy wracaliśmy do hotelu, uśmiech nie schodził z twarzy małej Natalki. Wszyscy byliśmy bardzo zmęczeni po dniu pełnym emocji, więc poszliśmy spać.

Rano po pysznym śniadanku wyruszyliśmy w drogę powrotną. Natalka choć bardzo szczęśliwa, nie kryła radości z powrotu do domu. Cieszyła się na spotkanie z rodziną i przyjaciółmi, aby opowiedzieć im o tym wielkim wydarzeniu. Bardzo cieszymy się, że mogliśmy poznać Natalkę i towarzyszyć jej w tak ważnej dla niej chwili.

Serdecznie dziękujemy:

- Natalii Kukulskiej oraz menadżerowi Robertowi Kurpiszowi - za umożliwienie występu Natalki i spełnienie jej marzenia
- Patrycji Woy-Wojciechowskiej - za nieocenioną pomoc przy spełnieniu marzenia
- Hotelowi "Victoria" z Bolszewa (www.hotelvictoria.pl) - za zasponsorowanie pobytu naszej marzycielki, jej rodziny i naszych wolontariuszy w hotelu oraz za bardzo ciepłe przyjęcie