Wyjazd do Londynu - śladami Harrego Pottera

Katarzyna, 19 lat

Oddział: Kielce

2021-05-25

W niedzielę poznaliśmy marzenie Kasi.

Kasia zaskoczyła nas swoją otwartością, optymizmem i zamiłowaniem do skrzypiec.

Tym bardziej zaskoczyło nas jej marzenie i zafascynowało.

Nasza Marzycielka niedługo stanie u progu dorosłości i postanowiła spełnić w tych szczególnych chwilach spełnić swoje dziecięce plany: Kasia marzy, by zobaczyć wytwórnię Warner Bros, dworzec Kings Cross oraz słynny peron 9 I trzy czwarte.

Jak udowadnia swoim marzeniem- jest wielką fanką Harrego Pottera- w formie literackiej i filmowej.

W końcu postanowiła, że chociaż na chwilę chce się znaleźć w tych zaczarowanych okolicznościach!

My uważamy, że to genialny pomysł i ją w tym dopingujemy!

Droga Kasiu, życzymy Ci, aby dorosłość powitała Cię serdecznie i abyś nigdy nie traciła wiary w marzenia! Bo one mają wielką MOC!

2022-07-17

Dnia 16.07.2022r postanowiliśmy rozpocząć podróż śladami Harrego Pottera zwiedzając zakątki Londynu. Nasza marzycielka postanowiła, iż w tej magicznej przygodzie będzie towarzyszyć jej przyjaciółka Patrycja. Swoją wycieczkę autokarem biura podróży Itaka dziewczyny rozpoczęły w Warszawie, ja dołączyłam do nich w Poznaniu. Pomimo, iż przez pandemię na żywo miałyśmy się widzieć po raz pierwszy-to już po wejściu do autobusu wiedziała, gdzie siedzą moje marzycielki. Nastolatki były bardzo zafascynowane tym co mają przeżyć w Londynie. Po wymianie kilku zdań zapoznawczych szybko złapałyśmy z dziewczynami wspólny język. Opowieści nie było końca. Dziewczyny podczas podróży opowiedziały mi dużo osobie. Zarówno Kasia jak i jej przyjaciółka są po maturze i starają się dostać na medycynę i są niezwykle uzdolnione muzycznie. Nasza marzycielka ukończyła szkołę skrzypiec, a jej przyjaciółka ma anielski głos. Do rzeczy, bo dużo by pisać o tych wspaniałych młodych osobach. Dostanie się do Anglii to nie tylko podróż autobusem, ale też 1,5h rejs promem, podczas którego dziewczyny zachwycały się pięknymi klifami, którymi otoczone były wyspy. W godzinach porannych dotarliśmy na miejsce i od razu zaczęliśmy zwiedzanie Greenwich oraz spacerowaliśmy po Royal Observatory, Queen's House, Painted Hall oraz Cutty Sark. Drugi dzień poświeciliśmy na zwiedzanie Opactwa Westminsterskiego, gdzie nasza marzycielka zachwycała się architekturą i historią Londynu, którą cudownie opowiadała nam Pani przewodnik z Itaki. W końcu nadszedł najważniejszy punkt naszej podroży, czyli zwiedzanie Warner Bros Studios i pobyt w studiach filmowych, gdzie rozgrywały się sceny ukochanego bohatera Kasi- czyli Harrego Pottera. Spędziliśmy tam prawie cały dzień. Przez drzwi Hogwartu weszliśmy do świata magii, gdzie mogliśmy zobaczyć wszystkie kreacje, pojazdy, przedmioty użyte przy produkcji wszystkich części Harrego Pottera. Następnie przechodząc z sali do sali poznawaliśmy coraz więcej sekretów ukrytych przed światem mugoli. Uśmiech na twarzy Kasi zarażał wszystkich dookoła. Widać, że było to jej największe marzenie. Cieszymy się, że mogliśmy być jego częścią a to dzięki hojności i dobremu sercu firmy DPD. Dziękujemy. To był wspaniały i magiczny czas.