wycieczka do Disneylandu

Amelia, 11 lat

2017-10-08

W słoneczne niedzielne popołudnie wybrałyśmy się do Mrzezina do naszej nowej Marzycielki Amelki. U progu przywitała nas Mama dziewczynki i przeuroczy pies Husky- Kieł. Amelka czekała na nas oglądając bajkę.     Okazuje się, że dziewczynka jest wielką fanką Myszki Miki i Kubusia Puchatka. Jako lodołamacz, zatem, Amelia dostała od nas Wielką Księgę Bajek o Minnie. Ucieszyłyśmy się, że jeszcze takiej nie ma. Następnie wspólnie zaczęliśmy oglądać jej ulubione bajki. Uśmiechała się od ucha do ucha widząc swoje ulubione postacie. Szybko zorientowaliśmy się, że marzenie będzie związane właśnie z bohaterami bajek Disneya. Padło kilka pomysłów gdzie Marzycielka mogłaby spotkać postaci ze swoich ulubionych bajek. Wizyta w Disneylandzie a może bal z ich udziałem? Ostatecznie decyzja padła na Bal w towarzystwie Myszki Miki, Minnie, Puchatka, Tygryska... :)

Amelko- było nam bardzo miło Ciebie poznać i Twoją rodzinkę. Mamy nadzieję, że spotkamy ponownie się już niebawem na Twoim wymarzonym balu!:) Wszystkich chętnych pomóc spełnić marzenie Amelii zapraszamy do kontaktu. :)

spotkanie - zmiana marzenia

2017-11-25

W słoneczne niedzielne popołudnie wybrałyśmy się do Mrzezina do naszej nowej Marzycielki Amelki. U progu przywitała nas Mama dziewczynki i przeuroczy pies Husky o imieniu Kieł. Amelka czekała na nas oglądając bajkę. Okazuje się, że dziewczynka jest wielką fanką Myszki Miki i Kubusia Puchatka. Jako lodołamacz, zatem, Amelia dostała od nas Wielką Księgę Bajek o Minnie. Ucieszyłyśmy się, że jeszcze takiej nie ma. Następnie wspólnie zaczęłyśmy oglądać jej ulubione bajki. Uśmiechała się od ucha do ucha widząc swoje ulubione postacie. Szybko zorientowałyśmy się, że marzenie będzie związane właśnie z bohaterami bajek Disneya. Padło kilka pomysłów, gdzie nasza Marzycielka mogłaby spotkać postacie ze swoich ulubionych bajek. Wizyta w Disneylandzie, a może bajkowy bal z ich udziałem?

Jednak tym największym marzeniem Amelki okazała się właśnie wizyta w Disneylandzie! :) Dodatkową atrakcją dla dziewczynki będzie sama podróż, ponieważ jeszcze nigdy nie leciała samolotem, a we Francji na Amelkę będą czekać postacie z jej ukochanych bajek oraz karuzele, które nasza Marzycielka bardzo lubi :)

Amelko- było nam bardzo miło poznać Ciebie i Twoją rodzinkę. Dziękujemy Ci za tak piękne marzenie i mamy nadzieję, że wkrótce spotkamy się ponownie już na Twoim wymarzonym wyjeździe!

Wszystkie osoby, które chcą nam pomóc w spełnieniu marzenia Amelki, zapraszamy do kontaktu! :)

2019-07-27

Podróż po spełnione marzenie Amelki rozpoczęła się późnym piątkowym popołudniem, kiedy to spotkałam się z naszą Marzycielką i jej rodziną w pociągu. Jechaliśmy do Warszawy, skąd odlatywał nasz samolot do Paryża. Lot mieliśmy wczesnym rankiem, a emocje sięgały zenitu, więc nikt z nas nie wyspał się tej nocy. Amelka leciała samolotem pierwszy raz w życiu, więc już sam lot był pełen nowych wrażeń i pięknych widoków.

Po wylądowaniu na lotnisku w Paryżu czekała na nas taksówka, która zawiozła nas do hotelu znajdującego się tuż obok Disneylandu. Hotel wywarł na nas ogromne wrażenie – był po prostu piękny, bajeczny i z przemiłą obsługą. Nasze pokoje zostały urządzone w stylu marynarskim z dopracowanymi detalami, wśród których królowała Myszka Miki i jej przyjaciele. Mimo niewielu godzin snu, ruszyliśmy podekscytowani w stronę parku, aby zanurzyć się w świat bajek. Wtedy jeszcze nie spodziewaliśmy się, że Disneyland aż tak nas oczaruje :)

Przez 3 dni odkrywaliśmy świat pełen magii i bajek Disneya, nie mogąc uwierzyć, że to wszystko dzieje się naprawdę. Wszyscy wspólnie korzystaliśmy z karuzeli i kolejek, kręciliśmy się w filiżankach, lataliśmy dywanami i pływaliśmy łódeczkami! Uliczki parku wyglądały jak wyjęte z marzeń. Piękne budynki, mnóstwo kwiatów oraz cała paleta kolorów sprawiały, że czuliśmy się jak w zupełnie innym świecie. Do tego wszystkiego trzeba jeszcze dodać bajkowe postaci, które można było spotkać w każdym zakątku Disneylandu. Niektóre z nich czekały przy swoich domkach, a inne same do nas podchodziły! Amelka spotkała swoje ukochane postaci z bajek, m.in. Kubusia Puchatka, Myszkę Miki, Bellę i Arielkę:) Cóż to były za emocje! Całe dnie wrażeń to wciąż było dla nas za mało, tak więc wieczorami zostawaliśmy na pokaz bajek wyświetlanych na głównym zamku w parku, któremu towarzyszyła muzyka filmowa, fajerwerki, iluminacje, a także prawdziwy ogień oraz fontanny! Wszyscy, niezależnie od wieku, siedzieliśmy zauroczeni tym wyjątkowym spektaklem :)

Jak wiadomo, wszystko co dobre, szybko się kończy. Tak więc pobyt w świecie bajek minął nam w mgnieniu oka i przyszedł czas powrotu do Polski. Odrobinę smutni, że to już koniec tej przygody, jednak pełni samych pozytywnych wrażeń oraz niesamowitych wspomnień, opuściliśmy Disneyland z ogromnymi uśmiechami :)

Kochana Amelko, jestem szczęśliwa, że mogłam towarzyszyć Tobie i Twojej cudownej rodzince w tej wyprawie do miejsca, w którym spełniają się marzenia. Jestem pewna, że wspomnienia tych dni zawsze będą wywoływać na Twojej twarzy tak piękny uśmiech, jaki gościł na niej przez cały nasz pobyt w Disneylandzie:) Pamiętaj, że marzenia naprawdę się spełniają!

Serdecznie dziękujemy wszystkim osobom, dzięki którym spełniło się marzenie Amelki!