Rower Kross Level R2

Kategoria: dostać

• Sponsor Anonimowy

2017-05-21

To było niedzielne popołudnie. Pełni pozytywnej energii udaliśmy się do naszego Marzyciela. Do domu Maksymiliana weszliśmy witani przez Jego sympatyczną mamę
i liczne rodzeństwo. Maks ma aż 2 braci i 3 siostry, z którymi jest mocno związany, ale najlepiej dogaduje się z najmłodszą siostrą Oliwią. Po krótkiej rozmowie dowiedzieliśmy się, że nasz Marzyciel interesuje się piłką nożną i siatkówką. Uwielbia też spędzać czas na świeżym powietrzu. Ucieszył go nasz „lodołamacz” – biografia znanego na całym świecie piłkarza Zlatana Ibrahimović’a, która z pewnością będzie świetną lekturą podczas chemioterapii w szpitalu.

Stopniowo zmierzaliśmy do celu naszej wizyty. Maksymilian, który już niedługo przekroczy próg dorosłości, początkowo czuł się nieco skrępowany koniecznością powrotu do lat dzieciństwa i narysowania swojego marzenia, ale jak na prawdziwego mężczyznę przystało, szybko wziął sprawy w swoje ręce. Podczas gdy Jego mama częstowała nas obiadem i słodkim deserem, Maksymilian w spokoju przenosił swoje marzenie na kartkę papieru. Po odłożeniu kredek z dumą zaprezentował nam to, o czym marzy. Naszym oczom ukazał się rower. Maksymilian ma upatrzony model
i markę. Tym wyśnionym rowerem jest Kross Level R2, który koniecznie musi być czarno-biały. Nasz Marzyciel nie może doczekać się chwili, gdy będzie mógł chwycić za kierownicę swojego wymarzonego jednośladu i pokonywać kilometry w swoich rodzinnych stronach. Trzeba przyznać, że są to tereny wręcz stworzone do uprawiania kolarstwa górskiego. Wiele tam lasów pełnych stromych podjazdów i wąskich ścieżek między drzewami. Mamy nadzieję, że już wkrótce Maksymilian będzie mógł zbadać każdy szczegół tych tras.

Drogi Maksymilianie, dziękujemy Ci za to fantastyczne marzenie. Trzymamy mocno kciuki, żeby niedługo się spełniło. I pamiętaj, nigdy nie przestawaj marzyć, bo marzenia naprawdę się spełniają!

2017-10-15

Jest sobota. Najpierw jedziemy do sklepu rowerowego, gdzie czeka na odbiór wymarzony rower Maksymiliana – model Kross Level R2 w kolorze czarno-białym. Oprócz podstawowego wyposażenia posiada on także błotniki, licznik prędkości i przebytych kilometrów oraz uchwyt na bidon. Następnie udajemy się prosto do Naszego Marzyciela. W transporcie roweru pomaga Nam właściciel salonu.

Po dotarciu na miejsce zostajemy bardzo mile przywitani przez całą rodzinę, zupełnie jak za pierwszym razem. Maksymilian wie już dobrze, czego się spodziewać. Jako pierwszy podbiega do bramy. Po wstępnych przymiarkach i dopasowaniu siodełka, chwyta pewnie za kierownicę i od razu postanawia dokonać pierwszej jazy próbnej. Po uśmiechu na twarzy widać, że to było to. Dokonuje jeszcze kilku poprawek, zmienia sztywność amortyzatorów , zupełnie jakby znał już każdą śrubkę i pokrętło w rowerze i … podwórko należy do Niego. Pełni satysfakcji z zrealizowanego marzenia, w miłej atmosferze udajemy się do domu Maksymiliana, gdzie zostajemy poczęstowani obiadem i słodkim deserem. Wspominamy radośnie z licznym rodzeństwem pierwsze spotkanie. Po wręczeniu dyplomu i zrobieniu kilku pamiątkowych zdjęć udajemy się do domu.

Dziękujemy Maksymilianie, że mogliśmy spełnić Twoje marzenie i mamy nadzieję, że rower będzie Ci długo i niezawodnie służył oraz żadna ścieżka ani podjazd w okolicznych lasach nie będzie dla Ciebie tajemnicą.