Wycieczka do Lloret de Mar

Aleksandra, 17 lat

Oddział: Lublin

2012-08-13

W poniedziałkowe popołudnie wyruszyliśmy z Krystianem w drogę, żeby poznać naszą nową Marzycielkę. Ola to siedemnastoletnia, bardzo sympatyczna dziewczyna. Mieszka wraz z rodzicami i trójką rodzeństwa. Jako lodołamacz otrzymała od nas płytę zespołu Star Guard Muffin, w którym wokalistą jest Kamil Bednarek oraz film na DVD. Po krótkim zapoznaniu i przesłuchaniu kilka utworów z płyty rozpoczęliśmy rozmowę o marzeniu. Ola przyznała, że długo zastanawiała się, co tak naprawdę jest jej największym marzeniem. Zdecydowała, że chciałaby pojechać na wycieczkę do Lloret de Mar. Jest to miasto w Hiszpanii, położone na wybrzeżu Costa Brava, bardzo słoneczne, idealne do wypoczynku i zwiedzania. Ola chciałaby zabrać tam ze sobą dwie siostry, brata i Mamę, tak aby wszyscy wspólnie mogli zrelaksować się nad ciepłym morzem.

Po zanotowaniu wszelkich szczegółów dotyczących wyjazdu, porozmawialiśmy trochę z rodziną i udaliśmy się w drogę powrotną, zastanawiając się nad realizacją marzenia.

Relacja: Agata W.

2014-06-28

Wakacje to idealny czas na spełnianie marzeń. W dniach od 28.06-06.07 2014r. miałam zaszczyt towarzyszyć w spełnieniu marzenia Oli. Razem z naszą Marzycielka, jej młodszą siostrą-Mają oraz mamą poleciałyśmy już pierwszego dnia wakacji do Hiszpanii, aby w końcu mogło się spełnić największe marzenie Oli.

Przez cały tydzień towarzyszyły nam niesamowite emocje związane z pobytem w Hiszpanii, wycieczki, życzliwość ludzi, a szczególnie personelu hotelu, który przywitał Olę jak prawdziwą księżniczkę (baner powitalny, balony, owoce cukierki w pokoju). Wszystko to sprawiło, że nasza Marzycielka nie tylko spełniła swoje marzenie ale i zakochała się w tym miejscu. Uśmiech i zachwyt nie schodził przez cały tydzień z buzi Oli, tylko ostatniego dnia pojawił się smutek, że przyszedł czas pożegnać się z tym magicznym miejscem. Ale co ja będę opowiadać najlepiej będzie jak przeczytacie relacje samej Oli z pobytu w Hiszpanii:

Moje marzenie spełniło się. Wyjazd do Hiszpanii stał się realny :) Piękne widoki, morze, wspaniała atmosfera, piękna pogoda, dużo wrażeń, ale to nie wszystko.

Pierwszy lot samolotem, emocje a także widoki z góry, które towarzyszyły w czasie lotu były nie do opisania.

Miejsca, które odwiedziłam to piękne i urocze miasta, architektura i wspaniałe widoki .

Piękna Barcelona, słoneczna Santa Susanna, urocza Tossa de Mar to miejsca, które na zawsze pozostaną w mojej pamięci :)

Wspaniała załoga hotelowa, przemiła obsługa, pyszne jedzenie :)

Pierwsze wrażenia oraz wspomnienia będą mi towarzyszyć jeszcze bardzo długo :)

Bardzo dziękuje wszystkim, którzy przyczynili się do spełnienia mojego marzenia szczególnie biurowi podróży Rainbow Tours, bez którego moje marzenie nie mogło by się spełnić:)