Spotkanie z bohateriami serialu "rodzinka.pl"

Lidia, 18 lat

Kategoria: spotkać

2012-05-31

Dzień jak codzień? Cóż bardziej mylnego! Gdy buszowaliśmy z Tomkiem w poszukiwaniu lodołamacza dla naszej nowej Marzycielki Lidki wiedzieliśmy już, że będzie to niesamowite spotkanie. W świecie magicznych kolorów i barw farb, kredek i bloków znaleźliśmy idealne prezenty dla Dziewczynki. Z gotowymi niespodziankami wsiedliśmy do naszego zielonego rumaka, by dowiedzieć się o marzeniu Bohaterki.

Bohaterki w dosłownym tego słowa znaczeniu - Lidka od lat zmaga się z cieżką chorobą-guzem mózgu,do tego dochodzą problemy z kręgosłupem. Mimo choroby Dziewczynka jest piękną, uśmiechniętą i pełną życia osobą. Jej pasja to przede wszystkim rysowanie. Pisze również wiersze, w tym ten najważniejszy- wygrywający konkurs walentynkowy.

Lidia bardzo dużo czasu spędza w domu, brakuje jej towarzystwa równieśników, więc nic dziwnego,że przy takich gadułach jak my, nie mogliśmy się nagadać. Po poznaniu codzienności Lidki, jej rodziny i pieska-wesołego szczekającego malucha zabralismy się za najważniejsze! Gdy zostałam z rodzicami wypełniać ankiety, Tomek z marzycielką zaczęli tworzyć dzieło.

Ileż to trwało! Prawdziwa pasja malarska Lidki dała o sobie znać pełną parą! Z czterech pięknych rysunków wybrała ten najważniejszy,najlepszy i najbardziej na TAK. Moi Państwo nasza Marzycielka wymarzyła sobie (jakże oryginalnie!!) zostać gwiazdą filmową! A dokładnie Lidia chciałaby spotkać się z bohaterami serialu TVN "JULIA" oraz zagrać w nim chociażby małą rolę:) Spotkanie z idolką Dziewczynki - Julią Rosnowską i wspólne zjedzenie z nią lodów na Rynku Krakowskim będzię zapewne jednym z najpiękniejszych dni w jej życiu.

Mamy nadzieje,że dzięki Państwa pomocy uda nam się sprawić, by ten dzień nadszedł jak najszybciej! :)

spotkanie

2012-11-23

Niestety w związku z zakończeniem zdjęć do serialu ‘ Julia’ z którego bohaterami chciała się spotkać nasza Marzycielka, udaliśmy się do niej ponownie by poznać jej drugie marzenie.
Aktorzy Julii nie zostawili jednak sprawy bez echa! Nagrali dla naszej Marzycielki film z pozdrowieniami i wycieczką po planie serialu oraz przesłali cudowne prezenty z logo serialu:) serdecznie dziękujemy TVN i produkcji ‘JULII ‘ za pamięć i cudowną niespodziankę:)

Nowym marzeniem Lidki jest spotkanie z bohaterami serialu RODZINKA.PL oraz wystąpienie w nim. Mamy nadzieję, że uda nam się spełnić to marzenie jak najszybciej:)

2013-07-08

Relacja Lidki, marzycielki:

Wreszcie nadszedł długo oczekiwany przeze mnie dzień- dowiedziałam się, że jadę spełnić swoje marzenie. W słoneczny i piękny poniedziałek, popołudniu wybraliśmy się w podróż nad morze, do Gdyni.  Jechaliśmy autostradą, Natalia, żeby nie zasnąć, śpiewała. Zahaczyliśmy oczywiście o McDonald's. Droga przebiegła nam dosyć szybko. Kiedy znaleźliśmy się już wszyscy w wyznaczonym celu - a był nim hotel Orbis w Gdyni, rozpakowaliśmy nasze bagaże (w trzy gwiazdkowym hotelu) na dziesiątym piętrze. Poszliśmy wtedy na spacer po pięknym mieście, pomijając fakt, iż było po 22.  Widzieliśmy dużo statków, łodzi, a także pomników. W końcu zgłodnieliśmy i zaczęliśmy poszukiwania jedzenia. O godzinie 23 ciężko było coś znaleźć, ale udało się znaleźliśmy zapiekanki. Jak już wszamaliśmy nasze pożywienie poszliśmy do hotelu w końcu się wyspać.  Na drugi dzień z samego rana poszliśmy na śniadanie w hotelu. Był bufet szwedzki: soki, kawa, herbata, woda, owoce, rożnego rodzaju pieczywa, wędliny, sery, kiełbaski, parówki, płatki na mleku. Jedzenia było strasznie dużo i chyba patrzeć na to wszystko samym widokiem tych pysznych rzeczy już się najadłam. Po obfitym śniadaniu razem z mamą, Natalią Tomkiem poszliśmy na plażę się poopalać. Razem z Natalią weszliśmy do morza trochę się popluskać. Na plaży było super. Drugie pół dnia spędziliśmy na molo w Sopocie. Do Sopotu pojechaliśmy "szybką kolejka". Widzieliśmy na molo wiele statków, a także śmiesznego clownna.  Kiedy wróciliśmy do naszego hotelu było jakoś po 21. Wiec poszliśmy się wykąpać i od razu spać, ponieważ kolejny dzień był długo oczekiwany. Następnego poranka także zeszliśmy na śniadanie. Zjedliśmy i pojechaliśmy na spotkanie z bohaterami RODZINKA.PL do Centrum Nauki EXPERYMENT w Gdyni. EXPERYMENT jest miejscem łączącym naukę i zabawę w atrakcyjną formę spędzania czasu. Poznałam wszystkich bohaterów, zebrałam autografy. Potem przenieśliśmy się na Marinę (port), gdzie także aktorzy kręcili sceny. Niestety nadszedł czas powrotu do domu , szybko to minęło. Bardzo się cieszę ze mogłam poznać bohaterów serialu.
Dziękuje za spełnienie mojego marzenia.