Zagrać w serialu Pierwsza miłość

Kategoria: być

Oddział: Rzeszów

2008-04-06

W słoneczne niedzielne popołudnie, poznaliśmy najprawdopodobniej przyszłą gwiazdę filmową, o niezwykłym i jakże pięknym uśmiechu. Marzena ma piętnaście lat, wraz z rodzicami oraz dwiema młodszymi siostrami mieszka nieopodal Przemyśla. Dziewczynka, uwielbia czytać ksiązki, słuchać muzyki, głownie rapu oraz hip-hopu. Jedną z jej pasji jest także oglądanie seriali. Zainteresowanie to ma związek z jej przyszłością. Nasza Marzycielka chce zostać aktorką. Marzy ona o tym, aby zagrać w serialu "Pierwsza miłość". To jej ulubiony serial, dlatego chciałaby, na jego planie, u boku popularnych aktorów, zasmakować pracy na szklanym ekranie.

My wierzymy w to, ze Marzena zrealizuje swoje najskrytsze plany na przyszłość. Z pewnością pomożemy jej urzeczywistnić marzenie, zagrania w serialu.

Wszystkich chcących pomóc w spełnieniu marzenia Marzeny prosimy o kontakt z wolontariuszami: tomasz.wozniak@mammarzenie.org

2008-08-27

Jadąc do Wrocławia nikt z rodziny jak i sama Marzycielka nawet nie przypuszczał jak ogromna będzie to przygoda i jak wielu wzruszeń i radości nam dostarczą te trzy przepiekane dni spędzone w stolicy Dolnego Śląska. Już pierwszego dnia w hotelu zostaliśmy przywitani listami od Prezesa ATM Grupy, firmy produkującej serial. Jednak Marzenka i jej siostry zostały zaskoczone jeszcze bardziej, wspaniałymi upominkami, które czekały na nie w pokoju.

Prawdziwych emocji dostarczył nam kolejny jakże niezwykły dzień. Wszyscy wstaliśmy wczesanie rano, aby zawitać do siedziby Firmy ATM, gdzie czekała na nas wspaniała niespodzianka, specjalnie dla Marzenki Pan Prezes przygotował swój prywatny helikopter, by jej jak i nam wszystkim pokazać panoramę Wrocławia i aby przyszła aktorka zrelaksowała się przed wizytą na planie. To było niezwykłe przeżycie, wszyscy pierwszy raz w życiu mięliśmy okazję lecieć helikopterem, widoki były przepiękne. Kolejnym punktem naszej wycieczki był plan filmowy, gdzie Marzenka miała zagrać jedną z postaci serialu. Wszyscy na planie przyjęli nas serdecznie i ciepło. Nasza marzycielka została ucharakteryzowana, odbyła sesję zdjęciowa z profesjonalnym fotografem planu, jak każdy z bohaterów serialu. Wszyscy mogliśmy poznać ciężką prace aktorów, oraz całej ekipy. Jednak największym przeżyciem był występ Marzenki. Reżyser bardzo ją chwalił i wspierał, jak zresztą cała ekipa. Kiedy na planie padł ostatni klaps i spełniło się marzenie dziewczynki, cała ekipa zebrała się wokół niej, zaczęła bić brawa, a reżyser osobiście wręczył bukiet czerwonych róż, aby podziękować za współpracę. Łzy same cisnęły się do oczu. Tego dnia czekało nas jeszcze wiele niespodzianek, kolejną było spotkanie z głównymi bohaterami serialu. Zostaliśmy przez nich miło przywitani, a Marzenka jako ich nowa koleżanka po fachu na dzień dobry otrzymała ogromny plakat z autografami oraz równie wielkiego pluszowego misia. Wraz z aktorami i ekipą zjedliśmy obiad, rozmawialiśmy a dziewczynki uradowane zbierały autografy. Po zwiedzeniu całego planu, rozmowach, zdjęciach i wszystkich tych emocjach, udaliśmy się na zwiedzanie Wrocławia. Prezes ATM Grupy zaprosił nas na rejs łodzią po Odrze, mogliśmy podziwiać to wspaniałe miasto i uspokoić się po tak wielu przeżyciach. Dodatkowa atrakcją było zwiedzanie ogromnego jachtu, który zakotwiczony w zatoce przepięknie ją zdobi. Cała nasza "wycieczka" była ogromnie szczęśliwa. Przez cały czas naszej podróży towarzyszyła nam asystentka producenta Pani Monika Salińska, która otaczała nas opieką i życzliwością na każdym kroku. Dbała aby nam jak i Marzence, bohaterce całej tej wyprawy niczego nie brakowało. Kiedy późnym wieczorem dotarliśmy do hotelu, myśleliśmy ze to już koniec wszelkich atrakcji, skupiliśmy się na odpoczynku i pakowaniu rzeczy gdyż następnego dnia mieliśmy wyruszyć do domu. Nikt nawet nie przypuszczał, że następnego dnia Marzenkę, jak i całą rodzinę czeka równie ogromne zaskoczenie. Okazało się, iż gościem specjalnym, który tylko dla Marzenki zjawił się na śniadaniu, był jej ukochany aktor serialu "Pierwsza Miłość" Pan Łukasz Płoszajski. Kiedy Marzenka ujrzała go w restauracji łzy ze wzruszenia i szczęścia popłynęły z oczu. Oto jej marzenie spełniło się w całości, została aktorką i poznała swojego idola.

To była niezwykła przygoda. Spełniło się największe marzenie Marzenki i to w tak przepiękny sposób, dzięki tylu wspaniałym osobom.

Serdeczne podziękowania dla:

- ATM Grupy

- Pani Moniki Salińskiej.