Wyjazd do Włoch

Zuzanna, 13 lat

Oddział: Opole

2022-06-11

Była piękna, słoneczna sobota kiedy poznaliśmy marzenie Zuzi. Zuzia wraz z rodzicami i rodzeństwem przyjęła nas bardzo serdecznie, od pierwszego momentu udało się nawiązać kontakt z naszą przesympatyczną Marzycielką. Zuzia to ciekawa świata nastolatka. Uwielbia wspólne zabawy ze swoją siostrą, z którą zazwyczaj spędza czas. Zuzia kocha zwierzęta a najlepszym tego dowodem były jej pupile, które towarzyszyły nam podczas całego spotkania. Jak się okazało Zuzia to też artystyczna dusza, która maluje piękne obrazy. Czas szybko mijał w tak sympatycznym towarzystwie, a my byliśmy bardzo ciekawi o czym może marzyć Zuzanka. Kiedy zapytaliśmy o jej najskrytsze marzenie zdradziła nam, że bardzo, bardzo chciałaby wyjechać do Włoch odpocząć- tak po prostu, aby nabrać sił do dalszej walki. Zuzia mimo swojego młodego wieku dużo przeszła i marzy o chwilach zapomnienia w malowniczych Włoszech. Bardzo chcemy, aby Zuzia pojechała tam, dobrze się bawiła i zapomniała o swojej chorobie chociaż na chwilę. Mamy ogromną nadzieję, że z Waszą pomocą uda się zrealizować jej marzenie.

2023-09-18

17.09.2023 rozpoczęła się nasza długo wyczekiwana podróż na Sycylię. W prawdzie samolot wylatywał dopiero 18.09, ale ze względu na nocny lot, musieliśmy wyruszyć na lotnisko już 17.09 w nocy. Mimo zmęczenia, wszyscy byliśmy bardzo podekscytowani i nie mogliśmy się doczekać wymarzonego wyjazdu Zuzi – naszej Marzycielki. W ekscytacji wyczekiwaliśmy samolotu, a kiedy wreszcie znaleźliśmy się na pokładzie, mogliśmy poczuć, że marzenie naprawdę się spełnia! Po wylądowaniu, czekała nas jeszcze podróż autokarem do hotelu, a później mogliśmy w końcu rozpocząć błogie wakacje, czyli to, o czym marzyła Zuzia. Marzycielka wreszcie nie musiała się niczym martwić i mogła robić wszystko, na co tylko miała ochotę. Najbardziej spodobało jej się nurkowanie, zwłaszcza, że miała do tego cały sprzęt i była naprawdę dobrze przygotowana ;) Oprócz pływania i łowienia muszelek, spędzała też dużo czasu bawiąc się w piasku i odpoczywając przy hotelowym basenie. Wybraliśmy się także na wycieczkę „Sycylia nieznana”, podczas której odwiedziliśmy miejsca, o których nawet sobie nie wyobrażaliśmy! A dzięki przemiłej pani przewodniczce, dzięki której Zuzia mogła poczuć się jak najważniejsza osoba podczas tej podróży, wyjazd był dla nas jeszcze lepszy i ciekawszy. Zwłaszcza, że mogliśmy się dowiedzieć tylu ciekawych rzeczy i zobaczyć wyspę z całkowicie innej strony. Na pamiątkę, Zuzia dostała także prawdziwy, sycylijski miód oraz babkę panettone, które mogła zabrać ze sobą do domu. Niestety, wszystko co dobre szybko się kończy, a ten tydzień minął szybciej niż moglibyśmy sobie wyobrazić. Nikt z nas nie miał ochoty na pożegnanie z Sycylią, ale było to nieuniknione. Na szczęście, Zuzia była zachwycona całym wyjazdem i cieszyła się bardzo, że wybrała właśnie takie marzenie.

Zuziu, mamy ogromną nadzieję, że te piękne wspomnienia pozostaną z Tobą na długo.

Ogromne podziękowania składamy Osobom o Wielkich Sercach, dzięki którym udało się spełnić marzenie Zuzi :